DIENSTEN

WIJ LEREN U GRAAG KENNEN

…want alleen dan kunnen wij u goed adviseren. Wij willen namelijk graag, dat wat wij voor u maken, bij uw bedrijf past en door uw doelgroep gewaardeerd wordt. Daarnaast moet het ook nog passen bij uw budget. Stuk voor stuk belangrijke punten die Vanhaaster Reclamebureau samen met u in de gaten houdt. Een standaard formule passen we niet toe, want wat voor de één werkt, is voor de ander verspilde moeite. In de strijd om de aandacht van bestaande en potentiële klanten heeft het geen zin om te doen wat anderen doen. Uw bedrijf onderscheidt zich van concurrenten en daar past uw eigen manier van reclame maken bij.

Wij willen ook graag dat u ons leert kennen. Dat u weet dat u voor al uw marketing/reclame bij ons terecht kan. Wij zijn namelijk een fullservice reclamebureau. Door een kijkje op onze website te nemen, geven we alvast een impressie. Nieuwsgierig geworden waarin we kunnen samenwerken? Loop gerust eens binnen aan de Industrieweg 96 in Hoogeveen, of maak een afspraak met Ron. Hij komt graag bij u langs voor een gesprek.

Wij zeggen niet voor niets: “Reclame maak je samen”.

HOLLANDSE NUCHTERHEID

Hollandse nuchterheid, een begrip dat helemaal past bij Vanhaaster Reclamebureau. Wij spelen strategisch en creatief in op trends en ontwikkelingen, bekijken de zaken scherp, objectief en met een grote dosis hollandse nuchterheid. Onze pay-off “Reclame maak je samen” past daar – al zeggen wij het zelf – helemaal bij. Wij werken nu eenmaal voor ú.

HET GAAT OM DE BELEVING

Is de tijd voor fysieke winkels over? Integendeel. De rol van de fysieke winkel is echter wel veranderd, de razendsnelle ontwikkeling van online shoppen en de crisis hebben die verandering in een stroomversnelling gebracht. Die ontwikkeling maakt dat dit dé tijd is om het verschil te maken. Online en offline intergreren steeds meer. De online benadering van consumenten zal veel creatiever en actueler moeten worden en offline zal ervoor moeten zorgen dat de winkel/showroom een plek is waar de consument wordt verrast. Als nooit te voren gaat het in de winkel om beleving.

Wij hebben daar goede ideeën over. Echter, wat voor de één werkt, hoeft voor een ander niet te werken. Wij komen daarom graag bij u langs voor een gesprek. Zo kunnen we samen de huidige stand van zaken doornemen en u hierin adviseren.

WERKT UW HUIDIGE RECLAME NOG?

Is de tijd voor fysieke winkels over? Integendeel. De rol van de fysieke winkel is echter wel veranderd, de razendsnelle ontwikkeling van online shoppen en de crisis hebben die verandering in een stroomversnelling gebracht. Die ontwikkeling maakt dat dit dé tijd is om het verschil te maken. Online en offline intergreren steeds meer. De online benadering van consumenten zal veel creatiever en actueler moeten worden en offline zal ervoor moeten zorgen dat de winkel/showroom een plek is waar de consument wordt verrast. Als nooit te voren gaat het in de winkel om beleving.

Wij hebben daar goede ideeën over. Echter, wat voor de één werkt, hoeft voor een ander niet te werken. Wij komen daarom graag bij u langs voor een gesprek. Zo kunnen we samen de huidige stand van zaken doornemen en u hierin adviseren.