ONS WERK

WILD AVONTUUR

Voor Wildlands Adventure Zoo in Emmen hebben we een hele serie nieuwe borden mogen ontwikkelen.

MART EN MEL

Zo’n leuke winkel in Meppel, vol home- en living decoraties, aangevuld met verrassende fashion en accessoires. Wij bedachten een herkenbaar, eigentijds logo in een opvallende kleur, helemaal passend bij de wensen van de eigenaars.

GEZELLIGE KEUKENZAAK

Ant. Duijn keukens kwam met de vraag of we een leuke, gezellige advertentie wilden maken, en daarnaast in dezelfde stijl een uitnodigingskaart voor een High tea kook- en bakdemo in hun keukenshowroom.

EEN DIJK VAN EEN AUTO

Voor de buitendienst van Dijk Natural Collections, een toonaangevende onderneming als het gaat om decoratiematerialen, in Coevorden maakten we deze opvallende autobelettering.

STOER MAGAZINE

Motorrijden is a way of life. Motorrijders zijn mensen die veelal zeer gepassioneerd over hun motor zijn. Als ze niet op de motor zitten, dan lezen ze er wel over. Zo ook de klanten van Anbergen motoren in Slagharen. Al een paar jaar maken wij – ook met passie – hun magazine vol tips, trends en evenementen.

KNALLER IN DE MARKT

Opvallend, herkenbaar, schreeuwend: enkele kernwoorden waaraan de uitingen van Multimeubel moeten voldoen. Wij bedachten een sterk logo, met passende advertentiestijl.

LAAT MAAR WAAIEN

Voor Hans Jutstra woninginrichting in Hoogeveen zijn we stukje bij beetje de huisstijl subtiel aan het veranderen. Zo maakten we o.a. deze nieuwe vlaggen.

HELDEN VAN DE KARBECUE

Dé trend op foodgebied, foodtruckfestivals, foodbarrals etc. Gasterij De Schildhoeve wou niet ontbreken op deze evenementen, maar wil natuurlijk goed voor de dag komen. Een nieuw concept van Gasterij De Schildhoeve, de Karbecue was geboren.

RUSTGEVEND

De slaapafdeling van Hans Jutstra Woninginrichters in Hoogeveen kon wel een boost gebruiken. Door op enkele wanden een doek in frame over de gehele achterwand te plaatsen met een mooi sfeerbeeld, werd de bovenverdieping een stuk gezelliger en sfeervoller.

PARELTJE

Na jaren bedrijfsleidster te zijn geweest heeft Natalie Maas haar droom kunnen verwezenlijken, de juwelierszaak overnemen. Ze kwam bij ons met de vraag of we een logo wilden ontwerpen voor Juwelier Maas.

NIEUWE LIJN

Voor Dijk Natural Collections in Coevorden ontwikkelden we voor hun huismerk Natural Collections een compleet nieuwe uitstraling met onder andere deze nieuwe verpakkingslijn met een natural look.

GOED ARRANGEMENT

Hotel De Stobbe in Ruinen geeft in dit kleurrijke magazine veel informatie over hun hotel, restaurant, spreukencafé en de vele arrangementen.

SPORTIEF

Sportpaleis Hoogeveen is al twee keer uitgeroepen tot voordeligste, grootste en meest uitgebreide fitnesscentrum van het Noorden. Wij ontwikkelden een nieuwe frisse uitstraling voor hun pand.

HEEFT U EEN MENUUTJE?

Voor Luning’s Restaurant in Ruinen was het tijd voor een nieuw logo. Ook was het tijd voor een nieuwe lunch-, diner-, tapas- en pannenkoekenkaart.

DE SLEUTEL NAAR KERST

Voor Van Lint X-mas & More maakten wij een pakkende uitnodiging voor hun Christmas-Home-Show. Hun klanten kunnen tijdens deze Kerstshow volop kerstinspiratie opdoen en de nieuwste commerciële trends ontdekken.

VERRASSEND ANDERE MENUKEUZE

Een grand café, maar dan anders. Het Postkantoor is dé hotspot van Hoogeveen en omstreken. Trendy, gezellig, persoonlijk, goede kwaliteit… en zo moest ook hun menukaart worden. Wij maakten wat anders dan anders. Onderscheidend, met elke menugang een eigen uitstraling. Smaakvolle combinaties, net als de menu’s zelf.

ALS EEN VIS IN HET WATER

Met hun verhuizing naar de Buitenvaart in Hoogeveen was Leonard Sport – groothandel/importeur in hengelsportproducten voor sportvissers – toe een nieuw logo. Wij ontwierpen een logo met een vis in de vorm van het dak.

THE FINISHING TOUCH

Voor inspirerende winkelpresentaties bij tuincentra hebben we een serie sfeerpanelen ontwikkeld in opdracht van Dijk Natural Collections.

PAARSE PRACHT

Stel dat je een mooi hotel met zwembad hebt, een restaurant, een uniek spreukencafé én je beschikt over vele arrangementen, hoe maak je die dan kenbaar? Naast een menukaart en een brochure voerden we stap voor stap een totale make-over door.

PAKKENDE ACTIEKRANT

Voor een groot aantal keukenzaken door heel Nederland maken we met regelmaat pakkende actiekranten. Wist u dat Nederlanders gemiddeld 17 minuten per week besteden aan het lezen van folders en dat 80% van de lezers overgaat tot actie na het lezen van de folders?